Mobbad frukt

I dag när jag var och handlade så slog det mig hur fruktansvärt utseendefixerade vi människor är. Till och med när vi köper gurka bryr vi oss om hur dem ser ut.


Jag stod vid grönsaksavdelningen och iakttog en kvinna som stod och valde gurka. Tilläggas bör att vad jag kunde se så var alla färska och fina.

Men trotts detta så ratade hon flera av gurkorna och när hon tog upp en av dem såg jag hur hon nästan skrattade åt den S-formade gurkan, som hon sedan slängde tillbaks i högen.


Självklart tog jag mitt ansvar och gjorde en insatts och köpte den fulsnygga, men väldigt goda S-formade gurkan.


Är det någon mer som köper "ful" frukt?

Eller slängs all udda frukt som jag inte tröstköper?


Kommentarer
Postat av: kim d

stackars frukter, det är sant jag är en av de alla riktigt elaka mobbarna där ute.:P

2009-05-06 @ 22:05:00
Postat av: Lisa

Hejhej! Vilken fin blogg du har!



Klicka på denna länk om du vill få gratis presentkort: http://www.gratismode.se/?c=1245

Det funkar verkligen! :)



Ha en superdag!

Kram /L

2009-05-06 @ 22:13:24
URL: http://accessoar.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag köper alltid mobbade frukter och grönsaker.

2009-06-05 @ 16:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0