kalleankakorthus

I dag gjorde jag det!
Jag har länge tyckt att korthus är häftiga. Och ju högre de blir desto häftigare är dem.
Men så i dag tog jag korthusbyggandet till en helt ny divition då jag lyckades bygga ett korthus som mest liknar ett sånt korthus som jag sett för några år sedan i en Kalleankaserie (ett korthus som är smalt i botten och bredast på mitten). Korthuset i Kalleanka-tidningen var ju tecknat så jag måste erkänna att jag inte var helt övertygad om att det skulle fungera i verkligheten.  Men här ser ni alltså resultatet!


559436-7

Det var inte bara jag som tyckte det var imponerande, folk som gick förbi i korridoren kunde inte låta bli att stanna upp och titta på vad jag höll på med.

Tänk om det finns fler grejer som jag tror bara är möjliga när det är tecknat som kanske går att göra i verkligheten! :P


Kommentarer
Postat av: Kim D

det är ju sjukt!

hur lyckas man?

2008-06-28 @ 18:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0